8 Ocak 2008 Salı

kopyanın gözüne vurdunuz yine =)

mustafa 1. soruyu biliyonmu
-bilmiyom
-2. soruyu
-bilmiyom
-3 ile 4 ü
-bilmiyom
-o zaman ne b..k yemeye benim önüme oturdun.


-ahmet kitabı ver şu soruların cevaplarını yazayım sen de benden yaz.
-tamam al.
-allah belanı versin ahmet yanlış kitabı getirmişin.


-Veli kağıtları değişelim mi?
-farketmez değişelim nasılsa ikimizinki de bomboş.


-aysun 1. sorunun cevabını söylesene.
-önce sen 3 ü söyle ondan sonra.
-pislik dur 3 ü selinden alayım.
-selin üç üç.
-tamam ama sen önce 2 yi söyle.
-yaz okuluna kalasıca zilliler.


-murat 5. soruyu söylesene
-söylerim ama bi şartla.
-neymiş lan şartın.
-ayşeden ayrılacan.
-ırz düşmanı fırsatçı şerrefsizzz.


-yasin yaptın mı lan soruları.
-yok lan nerdee.
-olm dedim sana king oynarken molalarda çalışalım diye.


-vedat olm yaptınmı soruları.
-ben ve sorular?
-olm sınavda kaybeden aşkta kazanırmı acaba?
-hass... lan.


-sertaç olm ben soruları yapamadım gidiyom lan
-nereye gidiyon olm
-yaz okuluna nereye olacak.


-erdem 1. soruyu versene
-yapamadım
-2 yi ver ozaman
-olm onuda yapamadım.
-3 ve 4 ü ver ozaman.
-onlarda yok.
-o zaman 200 milyon borç ver bana.
-ne alaka lan manyak.
-olm çıkışta yaz okulunun parasını yatırayım bari.


-kazıım
-ne vaar?
-bok var. alla alla


-seyithan bir iki soru söyle
-yapamadım
-hangilerini yapamadın.
-hiçbirini
-ulan bu soruların hiçbirini yapmadan nasıl her sınavdan 100 alıyon yalancı pe....



-damlaaaa. Bugün çook güselsiin.
-yemezleer.
Caner bana da yazsana lan şu cevapları.Kalacam
-Dur copy-paste yapalım


Siz ne yapıyorsunuz getirin kağıtları.
-Hocam vallah kopya çekmiyoruz.
Kopya çekmiyosunuz zaten resmen fotokobi çekiyorsunuz


-ecem 5. soru
-bursa
-bursa die bi şık yok ki kızım
-gerizekalı 'b' şıkkı 'b'
-he o manada bursa


-harun kağıtları değişek mi la
-ben kağıda adımı yazdım artık olmaz
-hönk


(pelin sıraya yazdığı kopyalardan yararlanmaktadır)
-pelin 3
-sınıfta kalcam bak
- naparsan yap lan
-hooocaaaamm pelin sıraya....
-sus allahın belası susss 'd' şıkkı
-he şöle


demet şu su şişeni bi versene
+ne yapcan kızım sen su şişesini sınava çalışsana
sence ben ne yapıyorum
+su şişesi istiyosun
e bi sor niye istiyorum diye
+niye
kopyayı su şişesinin zelatinin altına koyacam


-fırat kopya ver lan
- yok
-olm versene
-vermem daha geçen sınavda aldığın kopyaları geri vermedim
-fırat iyi misin olm


-kopya veriym mi fırat
-emrah iyi misin olm sen genelde kopya isterdin
-tamam o zaman alışkanlıkları bozmayalım. kopya ver sen
-çenemi ....


Burnumu tutarsam "B" , Alnımı kaşırsam "A" , Çenemi tutarsam "C" ,Ellerimi ovuşturursam "E"
-Eee Ya seçenek "D" ise..
O zaman yedik ayvayı

Hiç yorum yok: